تبلیغات
مقاله آماده ، تهران کارافرین 128 - مقاله ترجمه شده ای اس ای تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی
 
در صورتی که نتوانستید به صورت آنلاین پرداخت و دانلود نمایید برای خرید تلفنی با 09010593607 تماس بگیرید.

مقاله ترجمه شده ای اس ای تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

نوشته شده توسط :تی کی من Tkman
چهارشنبه 30 دی 1394-06:40 ب.ظ

تهران کارآفرین را بخاطر بسپارید(تی کی وب)، tkweb.mihanblog.com  و newtk.ir ،  tkweb.ir ،

پشتیبانی محصولات :  ٠٩٠١٠٥٩٣٦٠٧ ؛

نظر به اینکه تعداد فایل ها ، پاورپوینت اماده ، مقاله ترجمه شده و پایان نامه اماده بسیار زیاد است موضوع مورد نظر خود را از ستون سمت راست جستجو کنید؛

روزانه هزاران بازدید را به وب سایت خود ارسال نمایید؛

گروه اینترنتی تهران کارآفرین با صدها وبلاگ و سایت مختلف ؛ لیست وبلاگ ها ما روی لینک زیر کلیک کنید :

لیست وبلاگ های تهران کارآفرین

 تهران کارآفرین، تی کی وب، tkweb، افزایش امار بازدید ، کسب درآمد اینترنتی

برای تبادل لینک اتوماتیک با گروه اینترنتی تهران کارآفرین با صدها وبلاگ و سایت مختلف ؛ روی لینک زیر کلیک کنید:

تبادل لینک خودکار
ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی

قدردانی مشتری
بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی
برنامه وفاداری
دسته بندی مقالات ترجمه شده isi
فرمت فایل docx
حجم فایل 361 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی - 2015

The influence of relationship marketing investments on customer gratitude in retailing

 

چکیده:

قدردانی مشتری نشان دهنده هسته عاطفی روابط متقابل و نقش نیروی کلیدی در توسعه و نگهداری موفق مبادلات رابطه ای فروشنده – خریدار است. با توجه به مصاحبه شخصی با 239 عضو از برنامه های کارت وفاداری از بخش فروشگاههای زنجیره ای، این مطالعه نشان می دهد که گزینه های سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند به عنوان مثال پست الکترونیکی مستقیم،پاداش ملموس، ارتباطات بین فردی و در مان ترجیحی که تاثیرات مختلف بر قدردانی مشتریان و در نتیجه وفاداری در رفتار را نشان می دهد. به ویژه، نتایج این مطالعه نشان می دهد که در رمان ترجیحی موثرترین تاکتیک های بازاریابی رابطه مند به منظور افزایش قدردانی مشتری به دنبال آن ارتباطات میان فردی و پاداشهای ملموس است. مفاهیم مدیریت برای خرده فروشان برای افزایش قدردانی مشتریان مورد بحث است.

کلید واژه ها: قدردانی مشتری، بازاریابی رابطه مند با خرده فروشی ، برنامه وفاداری.

1-مقدمه:

بازاریابی رابطه مند به طور فزاینده ای در دانشگاههای بازاریابی مورد مطالعه قرار گرفته و علاقه شدید در اعمال بازاریابی را دریافت کرده است. بازاریابی رابطه مند، به عنوان هدایت تمام فعالیتهای بازاریابی به سمت ایجاد، توسعه و حفظ مبادلات رابطه ای موفق تعریف شده است (مورگان وهانت1994). در دهه گذشته، ادبیات موجود نظریه هایی در بازاریابی رابطه مند برقرار کرده است و فرض می کند که سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند اعتماد مشتری، تعهد،  رضایت از رابطه را افزایش می دهد و به نوبه خود، این واسطه های رابطه ای نتایج عملکرد و فروشنده را تحت تاثیر قرار می دهد. (کرابسی، ایوانزو کاولسی 1990،DwyerوSCHURRو Oh 1087 مورگان وهانت 1994، پالمتیر، وانت، گریوال و ایوانت 2006).

دانلود ترجمه مقاله تاثیر سرمایه گذاری در بازاریابی رابطه مند در قدردانی مشتری در خرده فروشی






نظرات() 


 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


درباره وبلاگ:



آرشیو:


آخرین پستها:


پیوندها:


نویسندگان:


ابر برچسبها:


آمار وبلاگ:







The Theme Being Used Is MihanBlog Created By ThemeBox